Тренінги




Мистецтво управління голосом
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Співробітники, які працюють з Клієнтом по телефону: вхідні/вихідні дзвінки
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ
- Підвищити ефективність телефонних перемовин за рахунок ефективного використання інструментів голосу
- Вивчити інструменти розвитку голосових характеристик
- Відпрацювати на практиці голосову підстройку, зважаючи на мету дзвінка і тип Клієнта
В ПРОГРАМІ ТРЕНІНГУ
1. ЗАКОНИ СПРИЙНЯТТЯ. ЗНАТИ, ЩОБ ДІЯТИ
- Компоненти комунікації: вербальна, невербальна, паравербальна.
- Конгруентність голосу: що ми говоримо співпадає з тим, як ми говоримо.
- Типологія Клієнтів, формула КАДЕ: як визначити тип на етапі встановлення контакту
- Техніка «4 тони голосу»
2. ВПЛИВ ГОЛОСУ НА СПРИЙНЯТТЯ ІНФОРМАЦІЇ
- Впевнене, невпевнене агресивне звучання по телефону: ознаки впевненості і невпевненості
- Інструменти звучання: дихання, висота, тембр, темп, інтонація, дикція
- Голосовий «фітнес» (комплекс інструменті для розвитку характеристик голосу: постановка дихання, вправи по розвитку звучання, артикуляції)
- Профілактика зажимів голосового апарату
3. МОДУЛЯЦІЯ ГОЛОСУ В РЕЖИМІ РЕАЛЬНОГО ЧАСУ
- Гнучкість голосових характеристик впродовж розмови (мета: встановити контакт, зацікавити, переконати, продати тощо)
- Управління голосом в складних, конфліктних комунікаціях з Клієнтом
- Відпрацювання підстройки під ціль дзвінка і тип співрозмовника
РЕГЛАМЕНТ: Тривалість тренінгу: 1 день (8 годин)