Календар тренінгів
Тренінг фінанси для нефінансистів
Майстер-клас ефективна робота в Excel
07.06.2019




Управління продажами
Рівень продажів у вашій компанії –
Це наслідок рішень, які ви приймаєте.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Керівники відділу продажу, супервізори
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ
- Підвищити кількісні і якісні показники продаж
- Оволодіти методами і технологіями навчання і розвитку співробітників
- Структурувати знання щодо операційного управління продажами
В ПРОГРАМІ ТРЕНІНГУ
1. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ПРОДАЖ
- Що таке активні і пасивні продажі
- Приховані і очевидні потреби Клієнтів
- Як переналаштуватися з надання сервісу на крос-продажу
- Різноманіття «правильних запитань»: баланс закритих і відкритих питань
- Акцент на перевагах і вигодах для клієнта (модель ХВ)
- Загальний алгоритм роботи із запереченнями
- Особливості телефонних комунікацій: недопустимі вербальні помилки, ціннісні слова
2. КЛЮЧОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПО КОНВЕРСІЇ ПРОДАЖ
- Матриця SWOT аналізу для дослідження поточної ситуації
- Воронка продаж як інструмент для аналізу ефективності кожного окремого співробітника
- Підхід AIDA для посилення крос-продаж
- Цілепокладання в системі управління продажами (аналіз цілей, правила цілепокладання). Формула SMART
3. МЕТОДИ РОЗВИТКУ ПРОДАВЦІВ
- Піраміда навчання: відношення, знання, навики. Портрет ідеального продавця, як мінімізувати помилки при виборе продавців
- Модель и правила конструктивного зворотного зв’язку
- Рамка «зворотного зв’язку» замість «Рамки невдачі» для аналізу розмов з абонентами
- Шість кроків розвиваючої бесіди
- Ефективні питання
- Мислення з фокусом на результат
- Інструменти нематеріальної мотивації персоналу: чому співробітники "згасають"? Як мотивувати "зірку"?