Календар тренінгів
Тренінг фінанси для нефінансистів
Майстер-клас ефективна робота в Excel
07.06.2019




Розвиток відносин з клієнтами
Відносини з клієнтом – це любов, а не гра
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Спеціалісти, менеджери по роботі з клієнтами, керівниками підрозділів
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ
- Вивчити стратегію формування лояльності клієнтів до бренду
- Оволодіти технологією якісного післяпродажного обслуговування клієнтів
- Сформувати вміння, орієнтовані на утримання клієнта в умовах роботи в конкурентному середовищі
В ПРОГРАМІ ТРЕНІНГУ
1. СКЛАДОВІ ЯКІСНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ
- позиціонування компанії: особливості обслуговування, очікування клієнтів
- діагностика «старих» и «нових» клієнтів
- якість обслуговування в сучасному світі: відповідати чи попереджувати?
- поняття «проактивності» в обслуговуванні клієнтів
2. ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ
- види лояльності, способи вимірювання лояльності
- фактори формування прихильності: логічна та емоційна складові
- «життєвий цикл клієнта»
- як поповнити «емоційний банківський рахунок» клієнтів
3. НЕМАТЕРІАЛЬНА СТОРОНА УТРИМАННЯ КЛІЄНТОВ
- як оптимізувати клієнтський сервіс
- профілактика «тихого» відходу незадоволеного клієнта
- SWOT-аналіз власних дій щодо утримання і залучення клієнтів
- технологічний ланцюжок дій щодо створення програми лояльності
БІЗНЕС ТРЕНЕРИ: Оксана Величко
РЕГЛАМЕНТ: Тривалість тренінгу: 2 дні (16 годин)
КІЛЬКІСТЬ УЧАСНИКІВ: до 16 осіб