Тренінги




Управління в стилі коучинг
Коучинг – це управлінська поведінка,
що є альтернативною командно-контролюючій поведінці.
Джон Уітмор
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Менеджери та керівники
ЦІЛИ ТРЕНИНГУ:
- Засвоїти методи та технології навчання і розвитку співробітників
- Підвищити управлінські компетенції керівників
В ПРОГРАМІ ТРЕНИНГУ:
1. НАСТАВНИЦТВО НА РОБОЧОМУ МІСЦІ: БАЖАНИЙ І РЕАЛЬНИЙ ПОРТРЕТ СПІВРОБІТНИКА
- методи навчання і розвитку персоналу
- підходи до навчання співробітників: «випливе – не випливе», наставництво
- фактори, що визначають результативність навчання
- специфіка навчання дорослих людей
- стадії наставництва. Методика наставництва на робочому місці
- ефективний план навчання нового співробітника
- зворотній зв'язок. Правила конструктивного зворотнього зв'язку
- моделі зворотнього зв'язку
- надихаючий зворотній зв'язок
2. УПРАВЛІННЯ В СТИЛІ КОУЧИНГ
- Які умови потрібні для розвитку рослинам і співробітникам? Що таке коучинг? Філософія коучингу. Мислення з фокусом на результат
- Відмінність коучингу від інших форм роботи з людьми (консалтингу, психологічного консультування, адміністрування і наставництва)
- Ефективні питання коучингу
- Техніки активного слухання
- Мотивуючі діалоги
- Методика GROW – як базова техніка коучингу:
· розстановка цілей для коучингової бесіди
· дослідження поточної ситуації
· створення списку варіантів дій
· створення плану дій
- «Рамка зворотнього зв'язку» замість «Рамки невдачі» для аналізу виконаної роботи
- Умови застосування коучингу і наставництва
БІЗНЕС ТРЕНЕРИ: Оксана Величко
РЕГЛАМЕНТ: 2 дні (16 годин)