Цілепокладання та управління часом
"Благословенний, хто вибрав мету і шлях
та бачить в цьому суть життя"
Фрідріх Шеллінг
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Керівники середньої та вищої ланки
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ
- Сформувати в учасників навики правильної постановки цілей і більш ефективного використання часу при досягненні цих цілей
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
- Учасники будуть більш ефективно визначати і ставити особисті та організаційні цілі
- Навчаться планувати та ефективно використовувати особистий та робочий час, розподіляти навантаження найоптимальнішим чином
- Зможуть уникати втрат часу, виявляти його нецільове і нераціональне використання, вивільняти додаткові ресурси часу
- Дізнаються, як правильно розподіляти свої зусилля між повсякденними рутинними справами та довготривалими задачами. Виділять із потоку справ суттєве, розставлять пріоритети
- Зможуть досягати своїх цілей з найменшими часовими та емоційними затратами
В ПРОГРАМІ ТРЕНІНГУ
1. ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ ЯК ОСНОВА БУДЬ-ЯКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
- Правила формулювання цілей
- Зв’язок цілей з місією, стратегією, цінностями компанії
- Критерії "правильно" сформульованої цілі
- SMART технологія та принципи цілепокладання
- Вигоди цілей
- Переваги та недоліки наявності цілі
- Види та способи постановки цілей
- Ефекти мотивуючої цілі
- Узгодженість цілей по горизонталі та вертикалі
2. ПЛАНУВАННЯ ТА РОЗСТАНОВКА ПРІОРИТЕТІВ ПРИ ПОСТАНОВЦІ ЦІЛЕЙ
- Техніки планування:
- Колесо життя
- Принцип Паретто
- Намічені цілі та "неочікувані обставини": як зберегти гнучкість у плануванні
- Які задачі виконувати в першу чергу?
- Розстановка пріоритетів по принципу Эйзенхауера
- Метод «жорсткого-гнучкого» планування
3. ПЕРЕШКОДИ НА ДОРОЗІ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ЦІЛИ
- Спротив, види спротиву, причини виникнення
- "Поглиначі часу": звідки вони беруться і як з цим боротися
- Шкідливі звички, механічність, несвідомість
4. ЯК РЕАЛІЗУВАТИ ЗАНАДТО ВЕЛИКУ ЗАДАЧУ: ПОЕТАПНЕ ДОСЯГНЕННЯЕ ЦІЛІ
- Як «з’їсти слона»: поетапне досягнення цілі. Методи роботи зі значними, чи «неприємними» цілями
- Критерії результативності
- Раціоналізація спілкування по телефону
- Правила роботи з документами
5. ДЕЛЕГУВАННЯ, ЯК СПОСІБ БІЛЬШ ЕФЕКТИВНОГО ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ
- Принципи делегування
- Функції, які можна/не можна делегувати
- Проблеми делегування
- Алгоритм делегування
6. ПРИНЦИПИ І ЗАДАЧІ КОНТРОЛЮ
- Чому контроль необхідний?
- Види контроля в залежності від задач та виконавців
- Принцип їжака у функції контролю
7. ЗВОРОТНІЙ ЗВЯЗОК ПРИ ОЦІНЦІ ТА КОНТРОЛІ
- Хвалити чи не хвалити за досягнутий результат?
- Правило конструктивного зворотнього зв’язку
БІЗНЕС ТРЕНЕРИ: Оксана Величко
РЕГЛАМЕНТ: Тривалість тренінгу: 2 дні