Тренінги




Мотивація та лояльність
Найбільшим банкротом у світі є людина,
що втратила життєвий ентузіазм...
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Менеджери і керівники підрозділів та департаментів
ЦІЛІ ТРЕНІНГУ:
- Сформувати в учасників розуміння основних принципів нематеріальної мотивації
- Вдосконалити комунікативні аспекти взаємодії зі співробітниками (як складова системи мотивації)
- Розвинути практичні навики нематеріальної мотивації співробітників
В ПРОГРАМІ ТРЕНИНГУ:
1.ПРИРОДА МОТИВАЦІЇ
- Визначення: мотивація, мотив, стимулювання. Основні принципи нематеріальної мотивації
- Що нас мотивує? Як визначити ключові цінності співробітника?
- Що спричиняю незадоволеність роботою? Причини пасивності співробітників
- Парадокси мотивації
2. МОТИВАЦІЙНІ ЗАКОНИ
- МакГрегор про внутрішню і зовнішню мотивацію
- Мотиваційний бар’єр Йоркса-Додсона
- Теорія батога і пряника
- Гігієнічні та мотиваційні фактори (Гертцберг)
- Процесуальні теорії мотивації: теорія очікувань, теорія справедливості
- Система інтелектуальних мотиваторів
3. ОСОБИСТІСТЬ ЛІДЕРА
- Принцип 50 на 50 у формуванні високоефективної команди
- Управління власним прикладом
- Як співробітники демотивують своїх співробітників? Розбір типових помилок мотивації
4. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ МОТИВАЦІЇ
- Прийом на роботу мотивований співробітників. Як виміряти мотивацію на співбесіді?
- Постановка цілей та ефективна комунікація як складові мотивуючого впливу
- Участь співробітників у прийнятті управлінських рішень
- Інструменти мотивуючого розвитку особистості: зворотній зв’язок, навчання, делегування, коучинг
- Мистецтво надихати. Як підтримувати високий моральний дух в колективі
5. ЛОЯЛЬНІСТЬ
- Перехідна природа лояльності
- Лояльність та корпоративна культура
- Основні фактори формування лояльності: зручність, індивідуальний підхід, залученість та емоційне задоволення
БІЗНЕС ТРЕНЕРИ: Оксана Величко
РЕГЛАМЕНТ: 2 дні (16 годин)