Тренінги




Чотири вектори лідерства
Немає у світі птахів, які літають з одним крилом. Обдарований лідер має мати і серце,і голову – ми говоримо про єдність почуття і думки. Це два крила, які дозволяють лідеру підніматися у височінь.
ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ
Керівники середньої і вищої ланки
ЦІЛИ ТРЕНИНГУ:
- Засвоєння методів і розвиток лідерського потенціалу менеджерів компанії
- Засвоєння навиків по чотирьом векторам лідерських компетенцій:
· Стратегічна ефективність
· Харизматична ефективність
· Комунікативна ефективність
· Операційна ефективність
В РЕЗУЛЬТАТІ ТРЕНІНГУ:
- Учасники визначать суть лідерства и намітять шляхи розвитку особистого лідерського потенціалу
- Усвідомлять роль відношення до співробітників у сприйнятті лідера і навчаться поводитися зі співробітниками підвищуючи їх відчуття власної значимості
- Навчаться формулювати стратегічні цілі, використовуючи потенціал команди
- Зможуть формувати привабливу візію для своєї команди
- Розвинуть навики організації роботи колективу
- Підвищать свою харизматичну привабливість, навчаться використовувати методи навіювання і зараження
- Освоять техніки, що викликають «рефлекс прямування»
- Навчаться визначати і враховувати емоційний режим підлеглих (sexy, funky)
- Освоять навики регуляції емоційної напруги в міжособистісних стосунках
В ПРОГРАМІ ТРЕНІНГУ:
1. ЩО ДОЗВОЛЯЄ ЛІДЕРУ НАЗИВАТИСЯ ЛІДЕРОМ?
- Визначення лідерства і його суть
- Менеджер и лідер: основні відмінності
- Лідерство і життєвий цикл компанії
- Залежність стилю управління від рівня зрілості співробітника
- 4 напрямки лідерських компетенцій
- Стереотипи и установки, що обмежують лідера
2. СТРАТЕГІЧНА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЕРІВНИКА
- Стратегічна ефективність як уміння вибирати правильний напрямок
- Системний погляд на організацію
- Складові успіху в бізнесі
- Цілепокладання
- Залучення співробітників у постановку цілей
3. ОПЕРАЦІЙНА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЕРІВНИКА
- Складова менеджера в лідері: планування, розподіл обов'язків та ресурсів, контроль, зворотній зв'язок
- Оптимальне використання ресурсів
4. КОМУНІКАТИВНА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЕРІВНИКА
- Розуміння прихованого рівня комунікації
- Дослідження Джона Коттера
- Вирівнювання емоційної напруги в бесіді
- Поняття емоційного інтелекту
- Уміння стимулювати партнера до з'ясування його позиції, пропозицій
БІЗНЕС ТРЕНЕРИ: Оксана Величко
РЕГЛАМЕНТ: 2 дні (16 годин)