Слідами тренінгу «Практична клієнтоманія»
Про клієнтсервіс говорять багато. Про клієнсервіс ніби-то всім вже все відомо. Багато-хто «робить сервіс», але не для багатьох компаній Клієнтоманія не просто модний лозунг, а стиль діяльності і філософія постійного вдосконалення. Тішимося, що останніх стає більше, тішимося сприяти цьому.
Із відгуків учасників тренінгу:
«Чекав на банальну лекцію про клієнтоорієнтованість, а по факту отримав практичні і корисні інструменти в першу чергу для роботи над собою, тільки завдяки якій і можна створювати правильний настрій для Клієнта і колег»
«Дуже яскраві 2 дні мого життя. Позитивні емоції, цінні поради. Це не порожні слова, які треба послухати, а можливість отримати корисні інструменти для життя і роботи»
"Дуже сподобалось! Допомогли побачити те, що раніше не помічалося, додали багато нового. Надихнули. Вийнятковий післясмак ... »
«Дуже неймовірно здивований настільки глибоким аналізом і однозначно зрозумілим та цікавим підходом до подачі інформації»
«НІ, ви не круті, ви набагато краще і крутіше крутих »...