Як стати кращим серед рівних
Для керівників і співробітників АгроКомБанку, що не сектрет, що сьогодні якість надаваних банківських послуг / продуктів є не конкурентною перевагою, а скоріше необхідністю. І що підвищення якості продуктів тепер в меншій мірі сприяє підвищенню прихильності клієнтів.
Розуміння цього, і стало приводом для проведення тренінгу "клієнторієнтований сервіс від А до Я", який відбувся 13-14 грудня в офісі KIY.
Тепер, учасники тренінгу знають, що психологія клієнта як покупця змінилася, і для нього важливі емоційні складові не тільки кінцевого продукту, але й процесу його вибору. Кожен клієнт хоче, щоб до нього ставилися як до "єдиного і неповторного". А інструментами і технологіями в "боротьбі" за клієнта команду АгроКомБанку озброїли, Оксана Демченко та Таня Янковська.
Фото з тренінгу