+380677168535 

Телефонуйте нам зараз!
fb
  ua
Knowledge Inside You                                                           Знання В Тобі

logo_kiy

Головна сторінка

Новини

Слідами тренінгу «Майстер-клас по запереченням»

Мабуть, кожен у своїй роботі стикався з запереченнями. На жаль, не існує якоїсь «золотої фрази» або єдиного правильного алгоритму, який би завжди спрацьовував, але є деякі ефективні техніки та прийоми, з якими всі бажаючі змогли ознайомитися і випробувати їх під час нашого практикум. Дуже вдячні учасникам за уважність, зацікавлення і доброзичливу атмосферу!

photo_na_sait_1

Детальніше...  




Слідами тренінгу «Практична клієнтоманія»

Про клієнтсервіс говорять багато. Про клієнсервіс ніби-то всім вже все відомо. Багато-хто «робить сервіс», але не для багатьох компаній Клієнтоманія не просто модний лозунг, а стиль діяльності і філософія постійного вдосконалення. Тішимося, що останніх стає більше, тішимося сприяти цьому.

Із відгуків учасників тренінгу:

«Чекав на банальну лекцію про клієнтоорієнтованість, а по факту отримав практичні і корисні інструменти в першу чергу для роботи над собою, тільки завдяки якій і можна створювати правильний настрій для Клієнта і колег»

«Дуже яскраві 2 дні мого життя. Позитивні емоції, цінні поради. Це не порожні слова, які треба послухати, а можливість отримати корисні інструменти для життя і роботи»

"Дуже сподобалось! Допомогли побачити те, що раніше не помічалося, додали багато нового. Надихнули. Вийнятковий післясмак ... »

«Дуже неймовірно здивований настільки глибоким аналізом і однозначно зрозумілим та цікавим підходом до подачі інформації»

«НІ, ви не круті, ви набагато краще і крутіше крутих »...

rozetka_1

Детальніше...  




Професіоналами комунікації не народжуються…

..ними стають, зокрема на наших тренінгах ) Над ефективними бізнес комунікаціями із зовнішніми та внутрішніми клінтами працювали в липні з дуже різними бізнесами: від приватної медицини до фінансових установ.

photo_na_sait_1

Детальніше...  




Не робіть мені сервіс, будьте мені людиною

Можна не вчити законів фізики, але яблука не падатимуть у небо. Можна не займатися сервісом, але сервіс – це враження і Клієнти все одно його отримають. Бездоганного чи «людяного» сервісу хочуть Клієнти? З чого складається перший і другий? Як розвивати у співробітників вміння створювати унікальне враження? Над цими та іншими питаннями якісного обслуговування продуктивно попрацювали на тренінгу «Управління сервісом»

Детальніше...  




Гімназії Києва

Гімназії Києва, зустрічайте майстрів по створенню вражаючих презентацій! ) Покоління Z творче, стрімке і ….спрагле до нових умінь і знань, - перевірено і доведено KIY. Два дні практикуму по створенню презентацій пройшли дуже натхненно і продуктивно. І, знаєте, так гарно «дзенькає» в серці, коли учасник, який казав на початку тренінгу «я не дуже люблю робити презентації» через два дні рішучо заявляє «я ХОЧУ СТВОРЮВАТИ презентації»

Детальніше...  




Розсилка

Анонс відкритих тренінгів
 
тренинг для руководителей
VSK Consulting. People to People.

Фотогалерея

  • Загородній комплекс
    Якщо хочете принести не тільки користь, але і задоволення своїм співробітникам під час навчання, ми знаємо, як Вам допомогти! На території неймовірно красивого місця - етнографічного комплексу «Українське село». Тут можна прогулятися біля озера або по лісу, погодувати баранів в домашньому міні-зоопарку і поділитися з ними враженнями від навчання ...

  • Учебновий центр
    Якщо ви організовуєте тренінг, семінар чи ділову зустріч - запрошуємо вас скористатися послугами нашого заміського тренінгового центру, розташованого на території етнографічного комплексу «Українське село».

  • Корпоративні тренінги
    Кожен з наших тренінгів дозволяє менеджеру отримати певний набір навичок. Для того, щоб менеджер встигав відшліфовувати в роботі отримані навички та доводити їх до рівня майстерності.

  • Корпоративи в стилі етно
    Квест в стилі ЕТНО - комфортний, цікавий, колоритний формат активного командної взаємодії.