(044) 468 91 78
(067) 547 79 49
Телефонуйте нам зараз!
fb
ru ua
Knowledge Inside You                                                           Знання В Тобі

logo_kiy

Головна сторінка

Новини

Слідами тренінгу «Майстер-клас по запереченням»

Мабуть, кожен у своїй роботі стикався з запереченнями. На жаль, не існує якоїсь «золотої фрази» або єдиного правильного алгоритму, який би завжди спрацьовував, але є деякі ефективні техніки та прийоми, з якими всі бажаючі змогли ознайомитися і випробувати їх під час нашого практикум. Дуже вдячні учасникам за уважність, зацікавлення і доброзичливу атмосферу!

photo_na_sait_1

Детальніше...  




Слідами тренінгу «Практична клієнтоманія»

Про клієнтсервіс говорять багато. Про клієнсервіс ніби-то всім вже все відомо. Багато-хто «робить сервіс», але не для багатьох компаній Клієнтоманія не просто модний лозунг, а стиль діяльності і філософія постійного вдосконалення. Тішимося, що останніх стає більше, тішимося сприяти цьому.

Із відгуків учасників тренінгу:

«Чекав на банальну лекцію про клієнтоорієнтованість, а по факту отримав практичні і корисні інструменти в першу чергу для роботи над собою, тільки завдяки якій і можна створювати правильний настрій для Клієнта і колег»

«Дуже яскраві 2 дні мого життя. Позитивні емоції, цінні поради. Це не порожні слова, які треба послухати, а можливість отримати корисні інструменти для життя і роботи»

"Дуже сподобалось! Допомогли побачити те, що раніше не помічалося, додали багато нового. Надихнули. Вийнятковий післясмак ... »

«Дуже неймовірно здивований настільки глибоким аналізом і однозначно зрозумілим та цікавим підходом до подачі інформації»

«НІ, ви не круті, ви набагато краще і крутіше крутих »...

rozetka_1

Детальніше...  




Професіоналами комунікації не народжуються…

..ними стають, зокрема на наших тренінгах ) Над ефективними бізнес комунікаціями із зовнішніми та внутрішніми клінтами працювали в липні з дуже різними бізнесами: від приватної медицини до фінансових установ.

photo_na_sait_1

Детальніше...  




Не робіть мені сервіс, будьте мені людиною

Можна не вчити законів фізики, але яблука не падатимуть у небо. Можна не займатися сервісом, але сервіс – це враження і Клієнти все одно його отримають. Бездоганного чи «людяного» сервісу хочуть Клієнти? З чого складається перший і другий? Як розвивати у співробітників вміння створювати унікальне враження? Над цими та іншими питаннями якісного обслуговування продуктивно попрацювали на тренінгу «Управління сервісом»

osoblivuy_1

Детальніше...  




Гімназії Києва

Гімназії Києва, зустрічайте майстрів по створенню вражаючих презентацій! ) Покоління Z творче, стрімке і ….спрагле до нових умінь і знань, - перевірено і доведено KIY. Два дні практикуму по створенню презентацій пройшли дуже натхненно і продуктивно. І, знаєте, так гарно «дзенькає» в серці, коли учасник, який казав на початку тренінгу «я не дуже люблю робити презентації» через два дні рішучо заявляє «я ХОЧУ СТВОРЮВАТИ презентації»

gimnaziya_3

Детальніше...  




Розсилка

Анонс відкритих тренінгів
 
тренинг для руководителей
banner
VSK Consulting. People to People.

Фотогалерея

  • Загородній комплекс
    Якщо хочете принести не тільки користь, але і задоволення своїм співробітникам під час навчання, ми знаємо, як Вам допомогти! На території неймовірно красивого місця - етнографічного комплексу «Українське село». Тут можна прогулятися біля озера або по лісу, погодувати баранів в домашньому міні-зоопарку і поділитися з ними враженнями від навчання ...

  • Учебновий центр
    Якщо ви організовуєте тренінг, семінар чи ділову зустріч - запрошуємо вас скористатися послугами нашого заміського тренінгового центру, розташованого на території етнографічного комплексу «Українське село».

  • Корпоративні тренінги
    Кожен з наших тренінгів дозволяє менеджеру отримати певний набір навичок. Для того, щоб менеджер встигав відшліфовувати в роботі отримані навички та доводити їх до рівня майстерності.

  • Корпоративи в стилі етно
    Квест в стилі ЕТНО - комфортний, цікавий, колоритний формат активного командної взаємодії.