Головна сторінка
Новини
Тренінги в «Українському селі».
http://etno-selo.com.ua/ua/navchalnij-tsentr/treninhy-v-ukrainskomu-seli
«Українське село» пропонує усім організаціям, що навчають чи навчаються оренду своїх приміщень – конференц-залидля проведення тренінгів. Адже навчатися можна по-різному. Можна у загазованому Києві, а можна у чудесному культурному місці, де протягом коротких перерв учасники будуть виходити на вулицю та слухати спів пташок, церковні дзвони і дихати чистим повітрям.
Гімназії КиєваГімназії Києва, зустрічайте майстрів по створенню вражаючих презентацій! ) Покоління Z творче, стрімке і ….спрагле до нових умінь і знань, - перевірено і доведено KIY. Два дні практикуму по створенню презентацій пройшли дуже натхненно і продуктивно. І, знаєте, так гарно «дзенькає» в серці, коли учасник, який казав на початку тренінгу «я не дуже люблю робити презентації» через два дні рішучо заявляє «я ХОЧУ СТВОРЮВАТИ презентації» Слідами тренінгу «Практична клієнтоманія»Про клієнтсервіс говорять багато. Про клієнсервіс ніби-то всім вже все відомо. Багато-хто «робить сервіс», але не для багатьох компаній Клієнтоманія не просто модний лозунг, а стиль діяльності і філософія постійного вдосконалення. Тішимося, що останніх стає більше, тішимося сприяти цьому. Із відгуків учасників тренінгу: «Чекав на банальну лекцію про клієнтоорієнтованість, а по факту отримав практичні і корисні інструменти в першу чергу для роботи над собою, тільки завдяки якій і можна створювати правильний настрій для Клієнта і колег» «Дуже яскраві 2 дні мого життя. Позитивні емоції, цінні поради. Це не порожні слова, які треба послухати, а можливість отримати корисні інструменти для життя і роботи» "Дуже сподобалось! Допомогли побачити те, що раніше не помічалося, додали багато нового. Надихнули. Вийнятковий післясмак ... » «Дуже неймовірно здивований настільки глибоким аналізом і однозначно зрозумілим та цікавим підходом до подачі інформації» «НІ, ви не круті, ви набагато краще і крутіше крутих »... Не робіть мені сервіс, будьте мені людиноюМожна не вчити законів фізики, але яблука не падатимуть у небо. Можна не займатися сервісом, але сервіс – це враження і Клієнти все одно його отримають. Бездоганного чи «людяного» сервісу хочуть Клієнти? З чого складається перший і другий? Як розвивати у співробітників вміння створювати унікальне враження? Над цими та іншими питаннями якісного обслуговування продуктивно попрацювали на тренінгу «Управління сервісом» |